AHHRGH :@

ÅHHHH :@ kan man bli mer arg eller!?!

ja jag tänker börja mitt bloggande med att vara arg.

Idag är det en vecka kvar tills vi ska åka till Tyskland med klassen (eller iallafall ska några i klassen med sånt utbyte för en vecka) och vi har fortfarande inte fått någon jävla info om när vi ska åka dit hur vi ska åka dit eller vad vi ska göra där så vi vet inte ens vad vi ska ha med oss..‼!

Jag får damp.

Så idag frågade jag o rektorn svarade att han inte visste. Så jävla oplanerad..så frågade jag när vi får reda på de då svarade han på onsdag. PÅ ONSDAG då är de ju fan inte mer än 4 dagar tills vi ska åk‼

Ja hatar sånt här, så kommer man hem o får skäll av mamma för att man inte vet nått om resan.. Ja ska säga dig att det ÄR inte så jävla lätt?

Ja hatar min skola vill fan byta.. Va e de för jävla skit att man måste fråga 1000 gånger och en massa olika personer och ändå inte få veta det man behöver. På en valig skola hade man fått ut en lapp 3 veckor innan om inte mer. Men nej detta är ingen vanlig skola det är en jävla oplanerad skit skola.

Ja kom fram till det att ja skulle kunna åka iväg till tyskland med skolan utan att mina päron skulle fatta vart fan ja tagit vägen för de har inte informerat föräldrarna om någonting. De skulle inte ha fattat någonting när jag var borta och lärarna skulle bara säga att ?ja trodde ni visste att hon skulle med till tyskland.?

Och inte fan e klassen bättre hatar min klass. Jävla uppblåsta bitchar och en massa ?ja vet bäst nördar.? De finns ett fåtal i min klass som ja tycker om o de skulle ja verkligen kunna göra allt för. Tack för att ni finns <3

Ja vet att allt ja skrivit är ganska otydligt men de blir det när man håller på att bryta ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0