Opps...

Hoppsan sa har har man inte varit så aktiv :P

Har liksom inte haft tid + att min bärbara data Liksom inte fungerar och de gör mig jävligt förbannad :@

Men iallafall min sommar har inte varit så märkvärdig:
har jobbat,
hängt med på lite fester,
hamnat i slagge,
blivit taffsad på,
träffat några från klassen,
Myst med pojken,
Myst med flickorna på filmkväll grattiskalas åt sara,
blivit tvångspussad,
pussat några tjejer,
badat naken med både killar och tjejer,
Sovit mycket längre än jag behövt,
Har solat som mest 5 gånger under hela lovet,
Har varit på Metal Town,
Haft urdåligt sex,
Haft underbart sex,
Och en massa mer som ni aldrig får veta XD (som jag inte minns för tillfället )


Linus <3

Kommentarer
Postat av: Sara

haha aktiv var det ja :p Det finns ju solarium på vintern right? Tack för kvällen det var jätteroligt och måste göras om nån gång! <3

2008-08-12 @ 18:25:51
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0