En förklaring.

Jag hade verkligen jätte kul igår.. tack til alla. och ett stort förlåt är nog i sin rätta stund att säga.

Förklaringen till att ja gömde mig i en buska sprang iväg slog på folk och grät som F A N är att det var en snubbe som ringde till min mobil från dolt nummer, ja svarar o han säger ja ska ta dig med jätte läskig röst, nu inser man ju at de bara va en vanlig busringare.
men ja va som sakt full o blev as rädd.. börjar böla o tror att de e någon som följer efter mig hela tiden.

Efter ett tag får evelina mig på andra tankar och ja börjar ha kul igenXD

Tack iallfall alla. och förlåt och aa..


Jag hade iallfall jätte roligt den tiden ja innan och efter XD älskar er alla. <3

extra tack till Sebbe Max o Evelina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0