jag kan inte ljuga för dig.

Jag är ledsen för de som hänt mellan oss men de e över nu och du måste också iallfall försöka gå vidare.
Ja mår bara sämre och sämre när du inte vill ge upp..

Älskling jag kommer inte igen..

Jag önskar jag kunde säga att det är en fas vi går igenom
Jag önskar jag kunde säga att vi klarar det tillsammans att allting kommer ordna sig tillslut.
Hur säger man till någon att här tar vägen slut och hur säger man till någon att hjärtat längtar ut.
vad säger man till någon som vill börja om igen då det redan är för sent och man redan är påväg.

Jag kan inte ljuga för dig, du känner mig allt för väl.
Om du ser mig i ögonen så säger dem att vi kan bara vara dem vi är så ge mig inga själ
för vad vi än kallar det så är det bara ett långsamt farväl.






( Hoppa över det första )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0