Ord utan mening.

Igår va de inte min dag asså..

allt gick åt helvete.. kom näst sist på sån jävla tävling o sen splittrades min grupp o nu e ja ensam o Max super dissade mig.. Jävla unge.!!

Åkte o shoppade med sara o lugnade ner mig.. shopping lösser allt.
Köpte en tunika ett par shorts en kjol ett vitt linn o lite armband :)
Sen åkte jag till Förslöv o lekte med Linus.
Max kom o hälsade på o ja skällde på han..
sen stannade jag till halv 2 sen buss hem gå till tågstationen hämta moppen o moppa hem.. va hemma runt halv 3

spelade boll i dag mot kornhult hishult.. fanva gott o vinna de ..
nu finns de inget morstånt mot serievinsten kvar :) 3-0 till LFK:D:D

image18


Jag vet att du hatar mig nu,, jag förstår dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0