punkter.

Jag hade jätte kul hos en flicka vid namn Elin igår men de e inte de ja ska berätta om idag heller..

Som vanligt komme ja att skriva ner en massa kännslor, det jag e bäst på helt enkelt XD



Du är för sent ute. De va kanske ett halvår sedan då vi började prata igen, ja fick kännslorna tillbaka bums..
vi pratade om att träffas o ja va helt på g.. så kom ett lov o vi skulle ses..
men du drog dig ut, du hade hittat en annan.
Jag ville verkligen att de skulle bli vi igen.. men de va då...

De e för sent att komma o inse att du vill ha mig nu.
Jag är över dig , de är försent.

Du vet precis vad du ska säga för att få mig knäsvag men de känns inte rätt längre.
Du säger rätt ord, men älskling de känns inte som förr.
Vad tycker du att jag ska säga.
Du säger att du har förändrast o att de inte kommer bli som förut,
den här gången kan du inte lura mig.
Din chans har kommit och gått..
Denna tiden har gjort mig stark och ja tänker säga som det är.

Det är försent.

Jag va ung o kär, jag gav dig allt men de räckte inte.
Och nu vill du prata..
Leta upp någon ny för jag har redan gått.


För att jag kan lämna dig bakom mig älskar jag mig själv.
Du kommer aldrig mer kunna skada mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0