DK

Vill bara tacka för en sjukt rolig dag i Danmark!

Allt började igår då Max och Nikolai sa att de skulle till DK, Miccalea ville då hänka för hon ville till HBG och köpa lite smink. Då ville ju jag o Amanda också hänga på för fan. Sen idag började både jag och Amanda att tvivla, hade mycket annat som borde göras ist. Men tillslut går jag med på de och drar även med mig Sebbe när vi står på stationen och väntar på tåget kommer Amanda och vi övertalar henne till att hänga med :D

Först en sväng på Mc donalds när vi kommer till HBG sen in på Åhlens och kolla smink och Max fick köpa sitt älskade Dags Vax. Själv köpte man en rouge och rosa nagel lack till fransk manikyr. Sen kollar vi in på 2 second hand butiker för vi ska ha 70-tals tema på fonden i morgon och jag äger inget sådant. Fan ja va inte född då :P..

sen drar vi vidare till DK och Max köper en cider till mig.. Tack <3 
Vi sitter och sup-myser på en brygga och sedan båten tillbax och ett köp av kebabrulle sedan tåg hem.

Underbara dagar.

Bara för att man tycker om vissa mer än andra :)

Tack och hej Leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0