TACK!!!!!

Ett stort TACK till Miccaela som designade min blogg till mig, eftersom jag är helt sjukt usel på sådant.

Tack, tack, tack..



Idag har jag och mutti varit nere på Halmstads trafikskola i Laholm, de var tyvärr inte där idag så det blev ingen inbokning för mig.
Mamma ringde ner och kollade lite saker eftersom nästa terori start var nästa tisdag och den ville såklart jag vara med på. De infomerade mutti om massa skit och tillslut kom ja mutti och hon i telen överens om att jag ska göra en internsivkurs.
Detta kommer då att ske under höstlovet då Jessika och alla andra på GM har 2 veckors lov.. (Lyllo oss) Men som alla fattar räcker det inte bara med en veckas intensivkurs med tanke på att jag inte blir 18 föräns i Januari och antagligen har glömt bort allt tills dess isf. Så jag kommer att ha några få körningar tills jul lovet och kommer att ta en liten intensiv kurs igen för att färska upp minnet sedan är det dags för uppkörning!! :D


BTW: har börjat sticka syrrans halsis nu :D

Nu är det dags för lite myspys i sängen med en telefon mot örat och Linus i andra änden..
Söta drömmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0