Vattumannen

Jag är inte som alla andra!

Färg med uppiggande effekt: Ljusblå
Element: Vatten
Blomma: Blåsippa

21.Januari - 19. Februari.

Typiska drag:

Du har en extrem känsla för rättvisa och är det någon i din omgivning som har råkat illa ut är du snabb till att hjälpa. Mobbning hatar du som pesten och det är mnga som kan tacka dig för att de har sluppit sina plågoandar. Du är en naturlig medelpunkt och har alltid något roligt att berätta. Dina framtidsplaner växlar. Du kan tänka dig att bli allt mellan rappare och fallskärmsjägare. Extrema saker ska det vara för dig. Du tycker om att vara lite speciell.

Vänner:

Du är en vän med alla och ingen. Du pendlar från gäng till gäng utan att känna dig riktigt hemma någonstanns. De flesta på skolan tycker om att vara med dig och det saknas inte inbudningar till fester och sånt. Men ändå kommer det perioder när du känner dig ensam. Prova att lägga ner lite extra tid på dina närmaste vänner. Det kommer att löna sig när det blir motigt.

Kärlek:
Du kan överhuvudtaget inte tänka dig bara en kille. Det finns ju så många där ute... Det är tillåtet att flörta, men tänk på att vara ärig mot de stackarna som blir förälskade i dig. Killar kan också bli sårade.

Din styrka det här året:

Du kan göra bra ifrån dig i skolan...

Din svaghet det här året:
... om du bara koncentrerar dig tillräckligt.

Ditt magiska jag:
Det är viktigt att stanna upp iblad och bara känna på välrden. Leta reda på en vacker sten som kan vara din lyckoamulett. Använd några minuter varje vecka till att sitta stilla, med stenen i handen och bara känna att du finns till. Detta kommer att öka både din koncentration och din livsglädje. Om du själv har hittat stenen ute i naturen ökar sannolikheten för att den ska verka lugnande på dig.

Vattumannen fungerar bra med: Skytten, Lejonet och Stenbocken.

Kommentarer
Postat av: Ice

jag är också vattuman så det här var kul att läsa och en del av texten stämmer in på mig :)

2008-10-14 @ 19:33:22
URL: http://sugarbunny.bloggspace.se
Postat av: Hanna

Hej, jag skulle vilja läsa om Jungfrun, vart hittar jag de? :D

2008-10-18 @ 16:09:01
URL: http://hannanas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0