Jag finns kvar..

Äntligen är allt bra igen. Det var fan på tiden.
Du måste veta att jag älskar dig du måste lita på att jag gör det annars kommer detta aldrig att funka,
vi vet båda om att vi är olika och jag har hört så många säga att vi inte passar, när du sa att du tyckte lika det var då det slog mig att om vi ska fixa detta måste vi lita på varann.
Trots våra olikheter älskar jag dig, tack vare våra olikheter kommer detta funka, jag lovar dig att jag finns här.

Älskling lita på mig när jag säger att jag inte kommer att lämna dig,
Tro mig när jag säger att allt är bra.

Det är okej
att bli arg, det är okej att bråka och skrika på varandra jag kommer inte försvinna för att du vågar stå upp för dig,
vi bråkar för att vi bryr oss om varann , det är när vi inte bråkar utan bara skiter i varandra som vi ska börja oroa oss.

Det finns bara en som du och jag fick orginalet!



How old do you have to be before your love is taken seriously
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0