Do you know what it's like..

-When it's wrong but it feels so right?
Ännu känner jag ingen ånger, men jag vet inte hur jag ska göra. Vet om att det var fel och det var mycket dumt gjort, men jag skulle nog inte vilja ha det ogjort, än i allafall.
Jag vet inte hur man formar meningarna så att det ska låta mindre hemskt mot dig, vet inte hur man får till rätt ord för att du ska förstå att det är svårt för mig också.

Jag vet inte ens vad jag vill nu efter det hänt. Det fick mig att börja tänka efter vad jag egentligen vill, men som det är nu handlar det inte om bara vad jag vill, det finns så mycket mer som spelar roll numera. Det för faktiskt valet enklare, om det bara var min vilja som bestämde hade jag nog inte klart det.

Just nu måste ja ta mig tiden att tänka, och den tiden har jag inte, får låta det vara tills ja känner att jag kan släppa fram mina känslor, tänka efter och tillslut komma fram till vad jag vill göra..

Det hemskaste är att det är jag som gör dig besviken igen.
Det sista jag ville var att såra dig en gång till.

Förlåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0