A new life

Jag vill inte ha ett nytt liv. Jag vill stanna här föralltid är jag knäpp?

Vägen har varit lång men den har avrit värd allt!
Så många nya vänner jag fått men så många jag mist under tidens gång..
Är rädd för att bli stor. Vi alltid vara här. Vill aldrig mista er
Vill alltid:
-Göra galna saker med Micca
-Prata och skratta med Medina
-Skratta och bli retad av Alle
-Skratta och bli slagen av Anton
-Ha serious talk med Titti
-Spela super smash.. med Max och Nago
-Leva farligt med Johan
-Gå på de roliaste festerna med folket
Här har jag haft mina roligaste, tråkigaste och BÄSTA stunder och ja ÄLSKAR ER!




Kommentarer
Postat av: medina

du kmr alltid kunna prata&skratta med mig, det förändras aldrig babe!<3

2009-12-27 @ 05:25:44
URL: http://mmmedina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0