A night out!

Igår när jag slutat jobba försökte jag få tag på folket för vi skulle ju faktiskt festa OM NI MINNS!
Men ingen svarar eller så vet dem inte vad det är som händer. Alla verkade allmänt off och jag var ju as . Men efter mycket om och men så fixade jag mig en fest :) in your face!

Jag Nancy och Marie stack till någon som dem kände som fyllde 20. på vägen dit kom dem på att de inte hade någon pressent till denna nyfyllda 20 årinen. Marie kom med den ulltimata iden. JAG var hans pressen. Jag blev as skraj och ville åka hem igen men Peter informerade mig att, åka hem med honom igen skulle kunna sluta värre. Var på jag hoppade ut ur bilen!
När vi kom till festen var inte Marie och Nancy sena med att berätta för ALLA att jag var 20 åringens lamkött i pressent. Detta blev vääääldigt pinsamt för mig!

Väl inne i stan hängde vi runt lite överallt. Jag lärde känna mycket fint folk och känner mig väldigt nöjd med kvällen. Efter 3 hjärtan, Roberts Café, The Corner och lite till var vi tillfredställda och redo att bege oss. Men på väg mot avslutet på kvällen, KEBABKUNGEN, fick jag syn på en lite tjej som satt i ett hörn och grät. Och efetrsom man har ett hjärta gick jag fram och frågade hur de va med henne. Efter ett tag fick vi henne upp på ben och till KEBABKUNGEN! Hon fick pengar att köpa lite mat för och vi erbjöd henne pengar till taxi som hon vägrade ta emot, vilket jag är mycket glad för xD
Efter en hamburgare och lite Kebab ringde hennes bror och vi hjälpte henne tilll bilen så att hon kunde komma hem!

Vad är det med mig och att alltid hitta någon tjej i ett hörn?
Detta är nog min 3dje gång eller nått. Men jag kan inte som många andra bara gå förbi, om hon sitter där ensam och ledsen.
Jaja, nu har jag gjort min gärning för denna veckan i alla fall.  :)


Hörs och ses hoppas jag.
Ni hade rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0