Can i open my eyes?

Okej jag måste börja med detta inlägget att säga fuck off and die.
Jag har nog aldrig känt mig så löjlig eller patetisk som jag gjorde idag.
Jag vet vad ni tänker, vad har den smala blonda tjejen för problem egentligen?
Och nej jag kanske inte har några problem men jag har aldrig haft en sån dålig dag som jag hade idag. FY FAN

Snälla ljug inte för mig, jag är inte trög jag fattar att ni har sagt saker om mig, Bara löjligt att låtsas som att de var något annat.. jaja Whatever tror ni jag bryr mig?

Jävla fucking dag skit helvete!!!

Jag vet att jag kan vara ett jävla pain in the assssss men förlåt då?
Som du sa till mig igår " du är så jävla dum i huvet, as jobbig och helt jävla underbar " <3
förlåt att det blev ett hat inlägg idag men det behövdes!




och David tack för igår jag behövde det, vackrare ord får man leta efter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0