Gott och Blandat

Idag tänkte jag skriva ner lite gott och blandat.

börjar såklart med underbaraste Micca för när Alle skrev om henne i hans blogg tykte jag mer att de blev ett dissande än hyllande inlägg. Jag måste då påpeka för er alla att även om Micca kan verka sur, kaxig, bitchig eller allmänt som en sur kärring så stämmer det såklart till en viss del :P . 
Micca är en ganska ärlig person och kan ibland ha lite förutfattade meningar om personer och ger inte alltid alla en ärlig chans.
Men för oss som har haft turen att vara så speciella så att vi fick ta en del av kakan så är hon verklgen underbar. Hon har alltid funnits för mig när jag har behövt henne och hon är oerhört omtänksam när hon vet att något inte står rätt till. Hon är även en av de få som får mig att göra alla de galna saker som jag aldrig skulle vågat annars. Hon förgyller verkligen min dag till toppen.

you know that i love you BFF <3



Jag har suttit i snart 1 timme vid datan för att komma på vilka lärare jag ska skriva om till pedagogisk ledarskap. Detta är sjukt svårt och jag har ändå gått på samma skola i snart 2½ år tänk då hur svårt detta måste vara för AlleBalle som började detta året i min klass. IHHHHH

Nu ska jag bara lägga upp världens bästa låt sen blire TV för mig :)





Dagens dikt/citat :
Man kan aldrig ta igen tid man inte sov, men kan heller inte ta igen den tid som gick förlorad..

Love does not exist, it´s just vibes from your brain that tells you to do stuff and to pretend to feel stuff. It ain´t butterflies in your stomach. You´re probably just hungry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0