År 2009

Vad ka man säga. JULLOV!
Vi får en vit jul för en gångs skull kan inte ens minnas när vi hade det sist!
Jag är överlycklig för allt jag har lyckats med detta året men ledsen för de jag inte minns längre. Försöker tänka men kommer knappt på vad som har hänt.

Jag minns nyår hos Erik som valigt. Jag minns migsjälv fylla 18 och ha fest hemma för första gången i mitt liv. Jag minns att jag hade fler fester hos mig, och jag minns Linus. Jag minns min andra fest hemma. GM-fetsen med Johan och annie översovande. Jag minns Träningsläget som var dagen efter så att de fick gå up jätte tidit och sedan hem till Lina där anton sov. Just det dem var ju tsm då. Det var ett tag sen. Jag minns fira 1 år med linus och hur lycklig jag var. Jag minns Maskeraden i rockstugan när jag var utklädd till Kim possible. Jag minns att jag slutade använda mig av bilddagboken och började med Facebook men endast för att vara as cool som Amanda och Micca och spela Maffia wars. Jag minns skolavslutningen med johans fina tal och roliga påhopp. Jag minns Gm-festen som jag, johan, truls och micca cyklade till. Jag minns att jag kom hem kl 6 på morgonen till en inte alls glad mamma. Jag minns en midsommar som inte alls blev som jag hade tänkt mig. Marie nancy viebke och jag cyklade till Mellbystrand ag blev alldeless för full och försökte cykla hem med 2 cyklar. Vilket gick överträffande bra. Jag minns tennisveckan med micca och alla våra galna upptåg. Jag minns att jag och linus inte hade det särskillt bra och jag minns mig själv göra många saker jag inte är så stolt över. Som "kan du inte ..... .. ... först" , Skolans soffa och Bakon kontainern. Jag minns Micca åka ivåg på smester och jag själv försöka lappa ihop mitt och lnus förhållande. Jag minns sista veckan på sommarlovet. Jag minns Turkiet. Jag minns att mitt och linus förhållande var för det mesta bra där, dock hade han sina utbrott och fyllan gjorde det inte bättre. Jag minns blod på väggarna, vid kudden och på skåpen. Jag minns en arg linus och en lugnande Anton. Jag minns 40 graders värme och det översalta vattnet. Jag minns den goda maten och framförallt båt turen. Jag minns hemfärden. Jag minns dagen då jag fick reda på om Rasmus. Vi skulle ha match men helt plötsligt fick ellinore ett samtal och började stor böla. Jag ville inte förstå och jag tror inte jag har gjort det ännu. Jag minns Linus blick när jag sa att gränsen var nådd. Jag kommer ihåg mig själv tveka men sedan vara helt säker! Jag minns börja skolan igen med ett nytt ansike i klassrummet, alexander. Jag minns slappe madison och linus. Jag minns Anton och alle som fick skit för att de nära på "räddade" mig. Jag minns Johans galna upptåg och hur mycket jag fortfarande älskar dem. Jag minns taket, rummet, kvällen hos titti, och allt annat.

Jag minns den sjukaste och bästa sommaren i mitt liv men jag minns också det värsta som kunde hända, Rasmus.
Jag minns att det längsta förhållandet jag haft förvandlades till en mardröm.
Jag minns att jag reste mig igen och lärde mig leva.
Jag minns alla vänner jag förlorat men även de nya jag fick på vägen.
Jag är så lycklig för detta året och vill abra säga hur mycket jag älskar er alla.
Ni får min sol att skina vilken dag som hellst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0