Lov för faan!

Äntligen lite vila efter allt arbete i skolan ..

Sitter hemma hos Linus och väntar på att han ska ha tränat klart..
Men det är fan inte fel att sitta inne på internett och prata med underbart folk på msn medans man kolla på filmklipp på facebook.
för er som inte har sett mig och max när vi är stjärnor på is gör det på facebook NU!
Vi ser fett dumma ut men asså allvarligt vi trodde fan själva att vi va skit coola.

Det är nästan hemskt hur annorliunda men ser ut på film, va inte medveten om att jag såg så dum ut på riktigt.
trodde iallfall att jag såg lite söt ut men jag så fan bara dum ut.
Men va fan den bjuder jag på, bara man kan få någon att skratta så har man ju lyckats. 

Tills vi ses igen
Lev livet till det fulla,
Håll aldrig tillbaka
Ångra inget
Kom ihåg att
det finns bara en som du
och det är den personen som vi älskar för att det är du!

Du lever bara en gång och mestadels av den tiden är du ledsen.
Så gör nu för fan var dag minnesvärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0