Make it loud cause nobody is there..

Varför kan vi inte bara förså oss på varandra?

Du säger en sak och jag förstår inte hur du menar, sen förstår du inte varför jag blir leden.

Varför ska vi göra allt så svårt?

Jag har iallafall varit iväg i H-stad med Amanda idag och fixat en liten Gift till Linus på alla hjärtans dag :D
nu får man bara hoppas på att han gillar det.
Jag är lite nervös för att han bara säga att det är fint  bara för att vara snäll.

Away, away, away, from here i'll be
Away, away, away, so you can't see
How it feels to be alone and not believe anything.


Har fixat mig nu för ikväll ska det spelas BOWLING eller hur micca.
Med:
Micca
Manda
Jag
Elina
Linus
Max
Kåsa
Och jag hoppas på några fler men man vet ju aldrig med alla, men dessa är iallfall spikade :)

See ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0