Nu börjar det likna något...

Körkort på ingång på posten beställt lite sått och gott som kommer att ,förhoppningsvis, förgylla mina vardagar, en pojkvän som börjar likna en pojkvän igen.



Ett liv som ja velat ha så länga börjar titta fram..

Mitt liv tar sin början.

Har stora funderingar på att köpa bil.
Pappa är negativ men mamma positiv till min ide.
Mamma hade körkort direkt när hon fårr körkoer så varför inte jag.
Hon hade också bara ett helg jobb och inte mer än jag i betalning om man ser från att pengar va mindre värt på den tiden.
Jag kan köpa bil.. det är realistiskt också faktiskt,
eftersom jag går i skola i båstad och bussarna inte går som jag vill,
jag har en pojkvänn som jag planerar att hålla fast vid i några år frammåt som bor i Förslöv.
Visserligen går det bussar till honom man ja är inte där på vardagarna utan på helgerna och då kan ja baneme inte använda mitt busskort.
Jag kommer att behöva bilen massor av gånger då båade mamma , pappa och storasyster josefin kanske behöver den. Detta fenomen har jag redan stött på trots att ja endast haft körkort i 4 dagar.
Jag vet att det kostar pengar man jag har sparat en del, jag kommer fixa det.
jag ska fixa det!

Jag ska köpa bil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0