Platt mage till stranden 09

Här är det hårdträning som gäller.
Nej jag vet om att jag inte är tjock eller nått i den stilen men en perfect mage är det inte många som har och inte jag heller. Jag har börjat med Miccaelas tips att göra 50 situpps om dagen dock är jag mycket lat av mig eller så är jag bara glömsk för det har inte blivit av på 3 dagar nu. DUMMA MIG!
Men jag powerwalkar i alla fall 2 km per dag. Till bussen och från bussen. Haha xD Det är faktiskt 1 km dit och 1 km hem och varför inte ta vara på det då.

Jag har tur som tränar fotboll 2 gånger i veckan i alla fall för annars hade jag nog rullat fram så som jag äter.
Ne nu får jag skärpa mig 50 sittupps får det bli nu så att man inte har en put mage under somaren som man måste gå och gömma hela tiden.

I morgon är det Båstad-kampen. Alla gymnasie skolor i Båstad ska tävla om en bukla som Apelryd tog hem förra året. Man tävlar i Fotboll, Löpning och Vollyboll. Självklart ska jag vara med i fotbollslaget och det finns inget annat än att vinna. Nu handlar det inte om ens prestation utan resultatet är det ända som gäller om man så måste gå över lik eller inte. Imorgon är det KRIG!

Jag tar med färgen så krigsmålar vi oss okej laget!?!

Nu får jag ta och sluta skriva och spendera tid med min pojke, Linus, som ligger i sängen och ser sjukt uttråkad ut.

/Sir schäs

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg! :)

2009-05-26 @ 17:51:19
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag tänkte bara höra om du är intresserad av detta: Visst lägger man ner rätt mycket pengar på kläder på en månad? Jag är medlem på en sida där du kan få presentkort hos olika klädbutiker, ex. H&M, Twilfit och Nelly.com. Det man gör är att besöka hemsidor, värva, svara på undersökningar och frågor på sidan. Man får även poäng för att logga in, vilket är jättebra, för det betyder att man egentligen inte behöver lägga ner så mycket tid för att till slut få ut ett presentkort!

Om du blir medlem genom länken nedan så får du dessutom 50 poäng direkt när du blir medlem! Medlemskapet är gratis, det tillkommer inga avgifter för frakt eller så heller. Tänk på att det är viktigt att personuppgifterna du anger är riktiga, för annars så kan du inte få hem presentkorten sedan!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=20460



Jag hoppas vi ses! Ha en bra dag!

Om du inte är intresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

2009-06-04 @ 17:01:47
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!

På våran hemsida testar vi skönhetsprodukter & ger massor med tips. Ta gärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia & Tessie

SHEER BLONDES

2009-06-04 @ 17:10:10
URL: http://sheerblondes.se
Postat av: lindis

grymt fina färger på din blogg! har du gjort designen själv ?

2009-06-09 @ 20:00:53
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0