Update

Dags att uppdatera kanske, det avr ju ett bra tag sen sist :P
Jag är singel och lever mitt liv med de bästa folket i världen
MICCA, Anton, Alle, Sebbe, Medina, Titti, Edwin, Johan, Ludde mf.
Kan man begära mer? ehh JA
Jag vill ha långt hår
Jag vill ha en bil
Jag vill ha kläder i massor
Jag vill få pengar utan att behöva jobba
Jag vill ha 20,0 i betyg så att jag kan bli Psykolog
Jag vill hinna med allt jag vill göra innan det är försent

Jag är rädd att tiden går för snabbt och att jag inte rikigt hinner med. Jag är lite rädd också för att jag inte riktigt vet hur man är ensam. Fast jag börjar faktiskt gilla det. Jag börjar hitta mig själv och känner mig mer självsäker. Jag har börjat inse att jag kan göra saker ensam och vet nu vem jag är och vad jag vill. Känner mig nästan mer trygg nu än vad jag gjorde med kille. Klart så skulle jag ju inte tacka nej till lite kärlek för det är ju trots allt det bästa som finns.

I'm on my own, nothing can go wrong when i'm standing strong, now when i'm alone i have found my home.


All i needed to fly is to be free

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0