"Jag kanske är trög utan att veta om det?"

idag har allt känt så konstigt
Kanske för att det är första dagen på mycket länge som jag har haft tid att tänka!
Japp det har gått många dagar nu utan att jag har haft tid med det!

Jag har funderat lite på det ena och lite på det andra men det jag kommit fram till var i alla fall att jag är världssämst på att vara singel! så om någon skulle vilja lära mig hur man gör så skulle jag vara enormt tacksam!
Jag är helt seriös alltså!

Jag och min mamma hade en diskussion idag!
Vad början heter i plural. Jag såg nämligen på facebook (mitt liv) att Johanna undrade det.
så jag frågade mamma eftersom jag själv inte kunna komma fram till det
Jessika: Mamma det heter ju en början vad heter flera då?
Mamma: Det finns inte!
Jessika: Heter det börjor?
Mamma: Det finns inte!
Jessika Heter det inte börja började börjat?
Mamma: jo.
Jessika: ja men då heter de ju flera började.
Mamma: ja flera personer började...
Jessika: Nej bara flera börjor!
Mamma: det finns bara en början korkade unge!
Jessika: Jag ska skriva en bok som heter det var en gång flera börjor
Mamma: då blir det ju som ett namn, Hej jag heter Börjor och här är dem andra börjorna!

Jag tror min mamma tycker jag är trög!
Jag kanske är trög utan att veta om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0