Lördag 08.52

Japp idag är det lördag och jag är vaken, Nu kanske ni undrar vareför jag är uppe så pass tidigt
Nej jag ska inte jobba för en gångs skull.
Nej jag ska spela match kl 11 och då är samlingen kl 09.40.
Så här sitter jag och äter gröt. Fast jag äter snarare jordgubbssylt med gröt än gröt med jordgubbs sylt :P
Det är så det ska vara!

Just nu är jag jävligt trött . Men efter matchen ska jag börja tagga
För ikväll ska jag och meine micc ha lite oldtimes-kväll :D

Det kommer att bli alkohol glada miner och ett sätt som alltid har fått folk vi känner att skaka på huvudet men folk vi inte känner att festa med oss som aldrig förr :)

Nej nu måste jag äta upp min gröt.



Måste ge er min favorit låt för tillfället. Måste vakna till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0