The night is always fun but the next morning i want to die

Igår blev inte alls som planerat!

Jag och micc skulle som bestämt ha en utekväll i stilen take back time.
Så blev det inte...
Jag började må kasst, somnade i soffan och när jag vaknade var jag fett på g.
Smsar micca som inte svarar.
Marie (som jag inte träffat på ett halvår då hon hon varit i tyskland) ringer och undrar om jag ska med ut.kl är ungefär 10 på kvällen. Eftersom micca inte svarar så säger jag att jag hänger på. med tanken att om hon svarar så kan vi ses hemma hos mig och sen dra ut.

Förfesten går bra vi beger oss in till halmstad.
Marie tappar bort 2 öl i bilen till halmstad så att vi måste stanna för att leta upp den.
Öl är viktigt enlight Hanna..
Allt är kul när man är full och dum...
Vi går till "tre hjärtan", jag går ut på balkongen för att ta lite luft efter en cider och massa skrik och dans.
när jag kommer in igen är marie och hanna borta.
Jag går ut ringer marie som är vid norra station och ehh. jaaa..njas<nbjv
Hon säger att hon kommer om 10 min i alla fall.
Sen hör jag någon som ropar mitt namn. WTF Alle Anton och Svenne sitter och försöker bli fulla på öl och red bull?
Jag sätter mig med dem och är allmänt glad.
sen är tydligen Hanna kvar på "tre hjärtan" och inte alls med Marie som jag trodde.
Går in tar en cider till. 
 
Orkar inte skriva ner hela kvällen ...
3 saker:
-En kille niper mig på rumpan i kön tilll the corner, jag vänder mig om, varpå han svarar det var inte jag! hur fan kan han veta vad som hände om det inte var han när vi alla sod packade som sillar och man inte kan se längre ner än bröstet. Jag smäller till honom och känner mig nöjd :)

-Hanna köper kebab/kycklingrulle till mig och marie. vi är inte hungriga men äter snällt ändå!

-Marie har hjsabja på norra station och ber mig döda henne i morgon bitti var på jag måste ringa henne snart och få det gjort. Någon som har en pistol att låna ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0