Why make it strong to break it once again?

Vart tog jag vägen?
Förlorade jag mig efter ditt svek?
Antar att jag aldrig riktigt återhämtade mig..
Jag avskyr att jag inte vågar älska som då, att jag håller tillbaka, att jag inte låter någon komma in mig på livet som då, att jag använder elaka ord som en sköld.
Folk säger att jag har blivit reserverad att jag är egoistisk.
Antar att det var mitt sätt att skydda mig.

Jag vill vara kär så som jag var och jag vill våga hoppas och tro att allt kan vara bra.
Jag vill inte vara rädd för att de ska sluta som innan och jag vill inte hålla tillbaka bara för att jag är rädd.
Jag vill våga lita på folk igen, våga se det goda och kunna ställa upp på alla sätt jag kan utan att köänna att jag blit utnyttjad. För innerst inne vet jag ju att ni ger tillbaka.

 
I'm a little more careful, perhaps it shows
But if I lose the highs at least I’m spared the lows




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0