28 dagar kvar

Har precis kollat på
10 things i hate about you
och är redan sugen på att se den igen.

Jag har fan 20 års kris!
AHHHHH
Men mamma du måste lita på mig.
Jag är ansvarsfull men hur ska du kunna veta det när jag aldrig får en chans att visa det.
Om jag aldrig får göra fel, hur ska jag då kunna göra rätt, hur ska jag då lära mig.
Förstår du inte? när du säger nej vill jag bara göra det mer!
Jag är inte 15 längre, du kan inte längre bestämma att jag inte får.
Du måste lita på mig, släppa taget och låta mig visa dig att du har gjort ett bra jobb med mig. Att jag kan. Sen får du gulla hur mycket du vill med mig när jag vill.
Jag kommer alltid att vara din lilla loppa.


What am I to do with my life
I will find it out don't worry
How Am I supposed to know what's right?
I just got to do it my way
I can't help the way I feel
But my life has been so overprotected.


Kommentarer
Postat av: Emma

Aw den filmen är så JÄVLA BÄST!

Vi får se den när ja kommer upp :) hihi <3

2010-12-29 @ 17:13:05
URL: http://justmeffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0