I år har jag... copy av miccsen

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

ÅH så mycket. flyttade till norge, gick på bal, tog studenten.

Har du några nyårslöften?

Humm.. tror inte det.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nix.

Vilka länder besökte du?

Danmark, Tyskland, Bulgarien, NORGE

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

10 oktober då jag flyttade hemifrån och några till. minns inte datum utan händelser.

Vad var din största framgång 2010?

Att jag kom iväg till norge och att jag faktiskt lyckades trots att inn trodde det.

Största misstaget?

Det får tiden avgöra.

Bästa köpet?

Gucci bag & killer skor

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat, cider och hyra

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina vänner gör mig glad varje dag!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

lady gaga - thelephone

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har defenitvt varit gladare!

Vad önskar du att du gjort mer?

Kanske att inte ta allt så allvarligt.

Favoritprogram på TV

the hills

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Hade fest hemma. Ganska lyckad förutom några få insidenter host*Bamse spydde på min matta,host*

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Fett cool

Den bästa nya personen du träffade?

Ellinor Wäpps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0