I'm gonna be on your side forever more, thats what friends are for..

Hej min Norge hora (vet att du läser mig blogg slaviskt) Älskling kom hem nu. Jag vill inte vara utan dig. Jag behöver dig här. Jag är inte den jag borde vara utan dig. Du är en så stor del av mig och utan den delen här vet jag inte riktigt hur jag ska orka. Du sa till mig "Du har aldrig varit rädd för att prata för dig eller säga vad du tycker" Nu är jag helt plötsligt de. Jag är livrädd. Jag är rädd om mitt hjärta, jag är rädd att svika andras hjärtan. Jag behöver dig här för det är DU som ger mig styrkan och modet att våga. Jag ser upp till dig för du står alltid upp för dig själv. Du är ärlig och du klarar sånt jag aldrig skulle klara. Jag behöver en dos av dig för att komma i rätt balans igen. Vi ses om fem dagar. Jag kommer vara jätte glad.
Jag tar min håv för jag ska ut och fånga stjärnor till er.
tack för mig.

Älskade Miccaela Carolin Larsson, 1 hora på dig själv xD Klart jag är din slaviska bloggläsare men jag är också den som nu måste skälla lite på dig!
Du behöver inte mig! För fan! Ryck upp dig! Du är så sjukt bra , bara som du är!
Men om det du säger är sant så kommer jag hem och tar hand om dig. Du kommer aldrig att vara ensam älskling. Jag är bara ett samtal borta. Det är bara att ringa så ska jag säga vad du ska säga :P
Nej men helt seriöst, Du är helt underbar, du är den vackraste jag känner och den absolut mest självsäkra. Det säger jag som något possitivt, för du har aldrig varit rädd för att ta det du vill ha eller kämpa för dem du tycker om. Jag är alltid rädd för att visa vad jag känner och kommer aldrig någonstanns tack vare det. Jag vet att du kan säga ifrån men jag förstår om du är rädd. Det är både jobbigt och svårt att stå på sig när man inte riktigt vet om man gör rätt. Men jag vet att du kan. Jag har sagt det innan och jag säger det igen. Du har den magiska förmågan att ändra ett helt rums åsikt bara genom att gå in le och göra din grej. Du kan få en hel fest från deppstadie till Party party. Du har den fantastiska förmågan att få alla på så sjukt bra humör bara genom att vara du. Det är den finaste egenskapen jag någonsin sett någon person ha. Och jag är så sjukt avundsjuk på dig för att du har den. Jag önskar att jag ens kunde få vara en tredjedel av det du är gumman. Om du bara kunde se hur sjukt underbar och perfekt du är. Om du bara kunde se dig själv genom mina ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0