Jag och du - VI

Ni som känner mig vet att jag är för känslosam!
Bölar för inget och skrattar för allt!
Jag är egentligen smart men många tror att jag är trög för att jag hellre frågar än låtsas att jag vet.
Jag ändrar mina åsikter hela tiden och har sjukt svårt för att göra saker själv.


Jag är alltid sjukt efter.
MICCA VET!

Jag är så glad att jag har dig M
Alla de sjukaste sakerna jag har gjort äe det nästan alltid du som har fått mig till att göra.
Som bakom kontainern och skolans soffa. Tennisveckan- Behöver inte kommentera mer!
Och alla låtar med alla minnen.
Jizz in my pants - är mer ett sätt för oss att skratta åt en mycket rolig situation med en konstig kille.
Mother lover - så vår låt
Alla a-teens låtar- Nervevade rutor och vi kör!
poker face - på tåget till helsingborg kör du och jag live
Sen såklart våra låtar på den bästa skivan!
Projekt sångfågel ftw!


Snart är det dags för min årliga beskrivelse av året om gått !

Kommentarer
Postat av: mixen

älskar dig, massaaaaaa!! <3

2010-12-16 @ 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0