Pekar* Han halkade på en hundbajs, slutar peka* Jag vet inte

Idag är jag sådär asigt trött och lite desperat!
Jag måste köpa mig en killer outfit och jag vet inte var jag ska hitta den.
Jag har dóck hittat killer skor :) det gillar jag

Jag var och grymmade för första gången i mitt liv i lördags och jag har en galen träningsvärk idag så jag funderar på att aldrig mer gå dit. Men jag har köpt en månads kort så måste tvinga mig dit igen! VILL INTE!
Jag har en galen smärta i min rygg så nu sitter jag mot elementet och hoppas att de värmer upp musklen så att den slutar plåga mig om dte nu är en muskel som gör ont? :S

I don't know!

Jag saknar MAX min lilla MMFF. Så sjukt att du inte är liten längre!
Du har blivit stor och hotar mig att slå mig om jag inte kommer hemoch umgås med dig. Hur gick detta till?

Jag har skrivit en låt! Melodin är från: Kom hem vi börjar om igen vi glömmer allt... BLA BLA BLA
Såhär går den i alla fall:
KOM HIT! för jag saknar er
Ni är mitt allt, här i oslo är det så kallt
KOM HIT! NI kommer inte ångra er
Här finns allt och ni kan tjäna en slant!
KOM HIT!

Den är ganska cool och bra! Fett nöjd!

Kommentarer
Postat av: mmff typ?

du är så jävla fjantig, skärp dig, hoppar fan snart in i garderoben...... :)<3

2010-12-16 @ 17:43:46
Postat av: Maximiliandaniela

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2011-03-31 @ 09:37:30
URL: http://maximiliandaniela.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0