Sometimes wishing's just no good, cause you don't see me like i wish you would...

Igår var jag en duktig flicka!
Har hänt mig nu 2 gånger att jag går ut för att köpa julklappar men att jag kommer hem med kläder åt mig själv.
Men igår var jag duktig och köpte present till mig stora syster , självklart blev det lite till mig också men vad ska man göra. Måste ju belöna mig när jag hittat fin julklapp till syster-yster. ;)

Jag är smått kär i cee lo greens låt fuck you! Just love it!
i'm like fuck you and fuck her too.
Den får mig att må bra och sånt:D

Jag var och gymmade igår ! Jag ska bli sjukt stark coh snygg ;)
Min mage har sjuk träningsvärk men är helt jävla platt xD

Har blivit påverkad av Micca så nu har jag skaffat hem Love Actually och ska slå hennes rekord på hur många gånger man kan se på den i rad xD

Måste göra en favorit i repris innan jag signar out :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0