Brunett rätt och slätt...

Jaha tänkte jag, dags att färga håret igen!
Denna gången ska jag vara smart och färga håret så mörkt som min egentliga hårfärg är.
Ja men ljusbrunt passar nog bra!
30-45 minuter ja men varför inte!
Efter 23 minuter exakt tar jag en titt på mitt hår som ser svart ut.
Aja tänkte jag de är väll bara som de ser ut med färg i. (när man färgar de blondt så ser de ju blått ut)
Men jag tar ut de i alla fall. Kollar mig i speglen efter att ha skölt ut färgen och bara WTF hände?
Mörkbrunt hår!

Jaja, ska färga om det för att få en lite mer fylligare färg. denna var väldigt kall och matt vilket gör att jag ser konstig ut. Chokladbrun here i come!

Allt för att motbevisa att blondiner har mer kul xD




Tell me why your're looking so confused when I was the one who didn't know the truth..


Dagens låt:


Kommentarer
Postat av: Gisele

Men inte blir de blått om du färgar det blont heller.. Bleker du håret så däremot kan det bli blå/grått av blekiningen =P haha

2010-02-05 @ 16:11:13
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0