en kväll i Visby

Jaha då har man varit på Gotland också. Jag är sååå världsvan x)

Just nu sitter jag och vä'ntar på att syrran nska ha fixat klart sig så att hon kan visa mig runt i staden.
Går dagen bestod mest av flyg, taxi och galna prat om sex på en tjejmiddag med syrran och hennes kompisar. Detta gillas självklart starkt!! :D

ikväll ska syster ta med mig till Rini eller hur det nu stavas.
vad jag har fattat det som så är detta en Bar eller liknande där alla studenter hänger.
inte kunde man väl tro att jag och syster kunde ha kul och faktiskt kan komma överens :P

Nej nu ska jag pusha på syster så att hjon blir klar så att vi kan gå ut och göra Visby osäkert. ;)

Dagens låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0