Paparazzi - lady gaga

Nej nu är jag fett trött på alla känslor så nu tänker jag lägga dem i en ask eller ja snarare i en stor låda.
En banan låda blir någ bra!
Ska lägga ner alla min känslor där och sen ska jag skicka iväg bananlådan till nordpolen.
Pingviner kan behöva fler känslor tycker jag. Eller bor dem på sydpolen? eller är de isbjönar där? ÄHH skitsamma.
Jag ska skicka mina känslor i en bananlåda till pingvinerna var fan dem nu bor!

Har pluggat Geografi som tusan och känner mig väl förberedd inför morgondagen. Men väl förberedd för mig kanske är inte alls förberedd för Monicas prov! Hon är en lurig kvinna så man kan aldrig vara säker!

Jag har även varit duktig och gjort min tyska läxa.
Jag hatar tyska!
Hatar de så mycket så att jag skulle skicka med tyskan i min bananlåda med känslor om jag kunde!
Jag skulle vilja utrota hela tyskland så att jag kan utrota deras språk så att jag slipper lära mig det!
Fast då kanske folk skulle se mig som den nya verisionen av Hitler och det går verkligen inte för sig.
Hitler passar mig inte. Ungefär som rött och rosa. Passar inte alls!


Dagens låt:



I won't stop until that boy is mine...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0