Tena lady odour control



Nej ja hittade inte reklamen på svenska men va ändå tvungen att lägga upp den.
Hittade den på spanska också! Jag kan inte förstå hur man kan ha en så pass värdelös reklam på så många språk!

Vad är det första du lägger märke till med mig?
Min intensiva blick?
Mina imponerande salsa steg?
Det kan inte vara att ajg ibland ha KISS I TROSORNA!

HALLÅ!!
Hur fasen kan det överhuvudtaget va de första man lägger märke till?
Jag brukar i alla fall inte kolla på någons trosor det första jag gör.

Btw om ni har svårt för att hålla er, så gå in till närmaste erotikaffär och köp geishakulor eller knipkulor som det också kallas.
Dem bygger upp muskulationen runt om och du slipper kiss i trosorna för alltid.
Om ni vill läsa mer tryck här!

Tena lady, My ASS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0