You, me and a lot's of other guys...

Ja vad ska men saga o gårdagen?
En Lizette som ringer 45 min innan bussen ska gå så att
Acke ringer mig 30 min innan bussen går.
Jag har nog aldrig fixat mig så bra på så lite tid som jag gjorde igår.
Klar på 15 min och då hann jag platta håret, sminka mig, föna i lite volym i mitt hår, och byta kläder.
Efter det fick jag springa, ja bokstavligt talat springa till bussen för att inte missa den.

 

Vi åkte in till en inflyttningsfest som fick bli vår förfest.
När klockan slog 11.26 lämnade jag och Acke, Lizette som hellre ville vara kvar på inflyttningsfesten, och begav oss in till stan och the corner.

 

Hur ska jag beskriva visslelsen på the corner?
Vi kan väl lämna det med att säga att vissa killar inte har den där rösten som säger till när dem ska lägga av i tid och att vissa inte alls kan se eller ta hintar att man inte vill. Måste också säga att vissa killar ska inte dansa, vet inte ens om man kan kalla deras juckande för dans. Såg mer ut som en spasmisk kalv.

Hur som helst fick jag en kväll full av skratt.

Dagens låt:



You beak her heart I'll break your face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0