Allt jag ville ha var ett förlåt...

Jag är inte arg jag är besviken!
Du har straffat mig i veckor nu för något jag inte har gjort.
Förstår du hur det känns?
Att du tror mer på en kille som bara har gjort dig illa, än på mig?
Vad har jag gjort dig för att du inte ska kunna lita på mig?
Är det verkligen värt att ha en vän som inte litar på mig trots att jag aldrig har gjort henne någotning?


Känns bara så himla löjligt.
för det första så har jag inte sagt något, men att du inte ens hör efter med mig om jag har det innan du blir förbannad och anklagar mig. Det hörs i mina öron som något man gjorde på högstadiet.

Som sagt, jag är inte arg jag är besviken men jag nöjer mig med ett ärligt förlåt.


En annan sak!
är det någon som vet hur man blir av med gula naglar?
Jag använde mig av ett gamalt nagellack för några dagar sedan och när jag tog bort det så var mina naglar helt gula. Och nej nagellacket var ej gult det var ett sånt glitternagellack, genomskinligt med silverglitter.

Hjälp mig snälla om ni har varit med om samma eller bara vet hur man får bort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0