BALKLÄNNING och PULKA

Igår var jag med Titz , Anton och Alle. Vi eller snarare jag bestämde att vi skulle åka pulka och dem adra var ju inte sena med att hålla med så man kan ju inte säga att jag tvingade dem i alla fall. kl 9 på kvällen bar det av till kärleken i halmstad och de sjukaste backarna som Alle sa. Och visst fan var de sjuka. Jag blev som ett barn på nytt och älskade varje sekund av åkturen. Jag skrev och skrattade som en 5 åring.
Sen var vi tvugna och vila för det var sjukt tungt att gå upp för de sjuka backarna.
Då fick killarna för sig att mula oss och inte bara en gång utan 10.
När vi skulle gå till bilen fyllde Alle sin pulka med snö och kastade snön i ansiktet på oss säkert 20 gånger.
Ni vet den där lilla rösten som talar om när folk ska lägga av i tid? DEN HAR INTE DEM!
Arga och blöta satte vi oss i bilen och åkte hem till mig, med lite varma drycker och film myste vi ner oss i min klällare..
LOVE YOU <3




AHHHH idag ska jag och Mammsen åka och kolla på balklänningar :D Jag är överlycklig.
Detta måste vara varje tjejs dröm. Gå in i en affär där det kommer fram en tjej som tar fram alla Jätte vackra klänningar som hon tror man skulle passa i och sen får man sto och testa hur länge som hellst.

Jag är i extas nu :D

Kommer nog en update senare ifall jag hittade någon magisk klänning som jag ska ha :D


Hoppas på en till galen kväll <3
/Y


Kommentarer
Postat av: julia

Jag har frågestund på bloggen. Det är sista dagen nu att fråga. så gå gärna in och ställ en fråga, det tar inte lång tid. :)



Checka bloggen?

/ julialinneaa.blogg.se

2010-01-04 @ 14:45:34
URL: http://julialinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0