be real with me...

...and I'll be real with you.

Jag är så trött på folk som kör dubbelspel nu så det är helt sjukt.

Vad är detta?
Hur kan en människa förändras så snabbt i dina ögon?
Varför kan folk inte bara vara sig själva och vara ärliga mot varandra.
Vi runt omkring är inte dumma i huvet vi kan också se!
Vi märker vad som händer före ni tror.

Jag är så trött på allt hyckleri!
Det är ganska enkelt. Man kan inte både ha kakan och äta den.
Det är helt enkelt Allt eller inget...
Måste folk alltid göra det svårare än vad det är?

Everything you do is reflecting on the people around you.



Kommentarer
Postat av: maria

Nej men det är en väns mamma, som kollar sin dotters vänners bloggar för att kunna anmäla dom till soc för att man exp håller i en ciggarett på en bild. Nutz med andra ord:)



Dock är det mest synd om min vän som inte kommer ha några vänner kvar när hennes mamma är done..

2010-01-15 @ 20:32:18
URL: http://marywiklund.blogg.se/
Postat av: Alex

Hej!

Missa inte min tävling, där du kan vinna ett jätte fint pris.

Här är länken: http://iphonetips.blogg.se/2010/january/vinn-en-limbomaskin.html



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0