Before it's to late

Det är ganska roligt när man tänker tillbaka på dagar som varit och inser hur lite man egentligen vet.
Jag som vet allt, till mig vågar alla berätta saker, jag för aldrig vidare saker, mig kan man lita på, folk förlitar sig på mig, mina vänner berättar allt för mig.
Detta brukar jag pränta in i min hjärna flera gånger om.

Men alltid blir jag lika förvånad när jag inser att folk inte förlitar sig på mig, utan faktiskt ibland vill vara utan mig.
Eller när jag inser att vissa inte vågar berätta saker för mig, eller att ens närmaste vänner utesluter vissa delar.

En annan sak som förundrar mig enormt är, när man verkligen tror att man har börjat förtså var en person kommer ifrån och hur han eller hon är, så kan dem fortfarande förundra, överaska, eller till och med få en att tänka om.

Man kan tro att man känner en person. Att man kan läsa personen som en bok. Men när man öppnar boken och läser mellan raderna så börjar man plötsligt förstå.
Du är så mycket mer än vad jag trodde. Så mycket mer än jag förvänade mig!


Kommentarer
Postat av: Steffenuna

Good people of togo i was here ok.

2011-02-09 @ 07:10:41
URL: http://steffenuna.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0