It can only get better

Alla våra dagar kommer inte att vara ljusa och lyckliga.
Solen kommer inte alltid att skina på oss.
Men även under den mörkaste natten så lyser stjärnora.

Så hur hemskt jag än mår nu så vet jag att allt kommer att bli bra.
Jag kan se ljuset i tunnlen även om det är en lång bit kvar.

Jag har fått lära mig att man ska behandla andra så som man vill bli behandlad själv. Men hur generös jag än är, eller hur mycket jag än ställer upp, så är du inte där och skyddar min rygg.
Är det kanske mig det är fel på?
Hur som hellst har jag inte kännt mig såhär sviken av bästa vänner på så länge.
Det kanske är dags att värdera vilka som är värda att ha kvar.
Det är bara sjukt tungt!


One fall..
Time to rise...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0