Min Dag med sjuka upptäckter och mat

Idag gjorde jag en så sjuk upptäckt.
Helt galen jag lovar.
Satt och kollade på one tree hill och insåg att dem har en likadan data som vi i 3:an fick från skolan i 1:an.. HAHAHA helt sjukt ju.. one tree hill sesong 4, samma data som vi annvänder nu. FAN VA DEN MÅSTE VARA GAMMAL.

En annan sak som jag gjorde idag var att käka. och då menar jag verkligen käka!
Först när jag kom hem idag så hade mamma gjort smörgåstårta till mig, sen fick jag en semla, sen gick jag och köpte ben&jerrys (åt dock inte hela) och nu sitter jag och käkar chips med dipp. x)
JAPP jag satsar hårt på sommaren 10. xD

Kommentarer
Postat av: Hermanndina

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-03-13 @ 13:50:12
URL: http://hermanndina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0