Ordbajs

Idag när jag vaknade så läste jag tidningen och såg att det stod att jag ska vara en glädjespridare vare sig jag är på jobbet, i skolan eller bara är hemma.
Detta fick mig att inse att horoskop inte är till för att säga vad som kommer att hända utan för att berätta hur man ska bete sig under dagen.
I alla fall var det så jag tog det och jag gillar det.

Det är så fan mycket lättare att avra glad om man bestämmer sig för att man ska vara det så det var jag idag!
Idag var jag glad vare sig vi hade tyska eller geografi dock blev jag lite trött vid maten och fick en komentar av Anna att jag så pisst off ut för att jag satt och stirrade på iongenting och var i min egen välrd.
Humm.. ser jag så dum ut när jag är avslappnad i ansiktet?

Jävlar vad jag ordbajsar nu!

På tal om ingenting fy fan vilket jävla tjat om min jävla fest på lördag!
Det är en 19 årsfest inte någon jävla GM fest.
Jag bjuder dem som jag tycker är härliga och som jag känner mitt hus skulle explodera om jag bjöd hem alla jag visste vilka det var. om det var en Gm fest så hade jag självklart bjdit alla men jag känne inte alla i 1:an så varför bjuda dem?

Jag tycker att det har gått lite överstyr där!


Nä nu får vi ta lite musik och lugna ner oss här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0