ROSA MÅLN

rosa måln svävar jag omkring och njuter av alla vackra ting och jag tänker aldrig mer komma ner, jag tänker stanna här, förevigt, evigt, evigt. Och om du vill vara med är det bara att räkna till 3 så kommer jag och hämtar dig och vi får det, så trevligt, trevligt, trevligt.

Jag svävar på måln just nu.
Jag har precis beställt min balklänning, min dröm balklänning med allt!
Jag har beställt min student klänning som är typ den finaste jag sett!
OCH jag och Miccaela fick besked att vi får åka till London på vår utlandpraktik och inte bara det vi ska bo i en lägenhet helt själva och behöver inte betala ett piss för det!!

I LOOOVE MY LIFE!

Kommentarer
Postat av: Gisele

Studenmässan är på wapnö slott 7feb 12-17

2010-01-26 @ 19:39:35
URL: http://deliciousone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0