Shopaholic

Idag har jag verkligen spenderat penga.. usch och fy för mig!
Först blev de en klippning, dock bara topparna.
Sen blev det BHs för hela slanten + en eyeliner.
Köpte 3 BHar. Mitt problem är att när jag väl ser dessa söta ich sexiga saker så plockar jag alltid på mig mer än vad jag behöver. Bara just för att dem är söta eller sexiga.
Idag blev det 3 stycken helt i onödan!


Fy på mig. FY!
Nu får jag ta och spara det lilla jag har kvar.

Nej nu ska det tränas :)

Dagens dikt/citat:

Love does not exist,
it's just vibes from your brain that tells you to do stuff
and to pretend to feel stuff.
It ain't butterflies in your stomach
You´re probably just hungry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0