Vad jag saknar med att ha en pojkvän

Jag har faktiskt gjort mig en lista på vilka grejer jag saknar med att ha en pojkvän!

1. saknade kille som fasen igår när en viss person spydde på bordet,golvet och vissa personer. Jag klarar verkligen inte av spya och började nästan böla när jag tvingade mig själv att torka upp det.

2. När det är något tekniskt eller när det är något fel på datan och jag inte fattar vad jag ska göra så saknar jag verkligen en kille.

3. När jag ska gå någonstanns och har massa tunga väskor med mig. Jag har verkligen inga muskler i armarna killar hjälp mig!

4. En annan typisk tjej grej som jag saknar med att ha pojkvän är att få ligga med mitt huvud på hans bröst och känna mig liten. Typiskt tjejigt jag vet men jag är tjej så jag får tycka det!

5. Jag saknar en pojkvän som har småsyskon så att jag kan gå och se "prinsessan och grodan" utan att skämmas för att jag är 19 och älskar handtecknade disneyfilmer!


Kommentarer
Postat av: miccaela din kååmpis

babe, jag ska hjälpa dig, utom med spyan för sånt klarar inte mitt ynkliga psyke, men annars är jag din om du vill ha mig! <3

2010-01-31 @ 23:59:34
Postat av: Bloggarmaja

haha, håller med dej på alla punkter!

2010-02-06 @ 20:05:06
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Victoralida

Hello admin, nice site you have!

2011-02-21 @ 12:46:22
URL: http://victoralida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0