Vill ha och vill ha, be och få heter det...

Du var så mycket mer än vad jag hade förväntat mig
men det kändes ändå inte helt rätt.
Jag måste dras till personen, jag måste få höra ett klick*

Jag vill ha en kille som vet vad han vill, som tar tag i mig.
En kille som agerar istället för att vänta och se vad jag gör.
Han ska vara lång och stark.
Han ska säga vad han tycker och inte ändra sig för att jag tycker något annat.
Han ska bråka tillbaka och inte bara säga förlåt.
Jag behöver en kille som inte är beroende av mig, som inte ändrar sig efter mig.
Jag är en stark person och jag behöver en ännu starkare kille!

Jag tänker inte nöja mig den här gången. Det ska vara Allt eller inget...


Can you keep up with me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0