3 år

My god vad allt har gått fort.
Kollade igenom gamla bilder sen jag började 1:an och fram tills nu.
Dessa 3 åresn har känts som en evighet och jag kan inte fatta att det är slut.
Vad ska jag göra nu? Vad ska hända sen?

Även om vår klass kankse inte var det bästa.
Så har jag inte ångrat mig för en sekund att jag valde den skolan och vår klass.
Vi var uppdelade men vi kunde alla umgås och faktiskt så lärde vi oss att respektera varandras olikheter tillslut.

Jag minns hur rädd och liten jag var i 1:an
Men jag kan knapt tro att den blonda lilla flicka faktiskt är jag.
Jag kan och kommer aldrig att kunna tacka er alla , lärare och elever, tillräckligt mycket för mina 3 år och för allt ni har gett mig. Jag kommer aldrig att glömma er!
Kalla mig fjäskis om ni vill. Men jag har aldrig fjäskat, allt jag har sagt eller gjort har jag menat!


Det är ganska sorgset när man ser tillbaka och inser att det är slut.
Jag vill inte, jag vill inte.
Jag hoppas att vi alltid kommer att ha kontakt på något vis.
Jag vill inte förlora er som jag kom närmast!


Kommentarer
Postat av: Christeringelin

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-07-15 @ 10:17:53
URL: http://christeringelin.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0