den 6 juli 2010

Sen jag uppdaterade senast har det hänt ganska mycket.
Jag har tagit studenten
Jag har haft bal
Jag har slutat skolan för sista gången
Jag har träffat folk för första gången

På söndag kommer min saknade Ellinor Wäppsiläinen eller hur hon nu stavar sitt efternamn. Va fan vet jag jag är inte finsk!
Det kommer bli många roliga dagar och få timmar av sömn då vi kommer att spendera majoriteten av vår tid i båstad på Tennisveckan :)
Ser verkligen fram emot detta.
Det faktumet att en efterlängtad Medina också kommer och hälsar på hela veckan gör ju inte att jag längtar mindre precis.

I morgon ska jag åka ner till David i Malmö och gå på bio för att sedan åka hem samma kväll igen.
Känns underbart skönt att jag kan göra så utan att känna mig slösaktig eller pank.
Jag har nämligen köpt ett Jojo sommarkort så att jag akn åka hur mycket jag vill i skåne under dela sommaren :)

Nej nu blire one three hill och sängen för mig.










Nu fick du något att läsa din fisk <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0