Den 8 juli 2010

Jaha då var man äntligen hemma från Herr David Pålsson.
Igår var vi på bio och såg "Robin Hood".
Jag måste säga att till skillnad från David så tyckte jag att den var asbra!

Efter bion bar det av hem till honom för att nanna.
David som skulle jobba 7 mogonen därpå försökte sova medan jag tittade på "joe jätte gorillan"
På morgonen när jag vaknade ensam i Davids hus tänkte jag att jag skulle kolla på "hipp hipp"
Jag hittade filmen i Davids film låda men när jag satte igång den kände jag inte riktigt igen den.
Det jag såg var en tjej och en kille som hade sex.

OMG !! En porrfilm!



Vem lägger en porfilm i "hipp hipp" kartången.
Så sjukt dålig stil.
Här kommer jag liten snäll flicka och vill kolla på "hipp hipp" och vad får jag se?
Värsta sjuka porrfilmen. inte okej!


Kommentarer
Postat av: Kissie

hejsan kan du inte uppdatera lite mer.. din blogg är så himla bra, nästan bättre än min!!!! Om du uppdaterar mer så länkar jag till dig, och jag har ju Sveriges största blogg ;)



xoxo Kissie

2010-07-13 @ 17:34:02
URL: http://kissies.se
Postat av: Korvgubben

Var det guling porr?

2010-07-19 @ 16:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0